dijous, 4 de febrer del 2016

Plans de lectura

Avui em toca estudiar i mirar-me els diferents plans de foment de la lectura, gènere molt conreat  als mitjan pedagògics als darrers temps.  Em sembla que tots comencen malament parlant  del plaer de la lectura, cosa que només es pot donar com a certa, matisant molt i molt el terme plaer.   D’altra banda, els mateixos centres que volen fomentar la cultura, volen incrementar l’ús de les TIC. Ja sé que en teoria està bé, però una de les raons fonamentals per la qual els nens no llegeixen són les pantalles ( de fet, molt més plaents, si utilitzem el terme sense matisacions), amb la qual cosa em sento com un dietista a qui se li demanes fer un regim que aprimés i engreixés alhora..Finalment, després de quasi tres dècades de docència, l’administració em recomana implementar un pla d’aquesta mena, la pregunta que em sorgeix , és que dimonis pensen que he estat fent fins ara?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada